جودپور، هند – "آنیتا بیشنوی"، اینفلوئنسر شناختهشده شبکههای اجتماعی، روز چهارشنبه پس از مصرف مسمومیتزا در بیمارستان "ماتوراداس ماتور" شهر جودپور در ایالت راجستان بستری شد. وضعیت او تحت نظر پزشکان قرار دارد و روند درمانی او ادامه دارد. خانواده وی اعلام کردهاند که فشارهای روانی شدید ناشی از آزار و اذیت و توهینهای آنلاین، دلیل اصلی این اقدام بوده است. آنیتا بیشنوی در پلتفرمهای فیسبوک و اینستاگرام به ترتیب بیش از ۱.۳ میلیون و ۶۴۵ هزار دنبالکننده دارد.
پیش از وقوع این حادثه، پستی احساسی در صفحه فیسبوک آنیتا منتشر شد که نگرانیهای بسیاری را در میان دنبالکنندگان و آشنایان او برانگیخت. همچنین، ویدئویی در صفحه فیسبوک آنیتا بیشنوی، مدت کوتاهی قبل از حادثه، منتشر شد که در آن وی مدعی شد افراد متعددی در تلاشند تا از طریق شبکههای اجتماعی اعتبار او را خدشهدار کرده و شهرتش را تخریب کنند. او این اختلافات را به موضوعی مربوط به زمین نسبت داد و خواستار پیگیری قانونی شد. خانواده او خواستار حفظ حریم خصوصی هستند و مقامات قضایی تحقیقات اولیه را آغاز کردهاند.