ویلیام دوپلسی، یک میلیونر ارز دیجیتال متهم به آدمربایی و شکنجه، با وثیقهای ۲۵۰ هزار دلاری از زندان آزاد شد. او و همدستش، جان وولتز، متهم هستند که یک سرمایهگذار ایتالیایی را در یک عمارت مجلل در سوهو نیویورک به مدت دو هفته مورد شکنجه قرار دادهاند. این حادثه که شامل ضرب و شتم، ادرار کردن بر روی قربانی و استفاده از اره برقی بوده، جنجال زیادی به پا کرده است.
دوپلسی پس از آزادی به بازداشت خانگی درآمد و انتظار میرود دوران محکومیت خود را در فلوریدا سپری کند. این پرونده سوالات جدی را در مورد رفتار برخی فعالان صنعت ارز دیجیتال و ضرورت نظارتهای قانونی بیشتر مطرح کرده است. جزئیات این حادثه، از جمله ماهیت شکنجهها و ارتباطات مالی متهمان، همچنان در حال بررسی است.